gns_123 Benzer durumdayız. Ekstra olarak kucak delisi diyebilirim. Kucağımda dursun yeter ki, akşama kadar gık demez. Onun dışında kucağımda odaları gezmeyi, eşyalara bakmayı çok seviyor. Uykuları şu sıralar düzensiz. Gece olduğunu anlaması için odasını akşam hep gece lambasını açıyorum karanlık oluyor, o sebeple uykusu bölünmüyor sadece gazı veya dışkısını yapamadığı zaman uyanıyor ve uykusu bölünüyor maalesef. 😣 Uyku saatlerini henüz düzene sokmadım bazen gece 2 de uyuyor bazen 00:00 civarı. Siz nasıl ayarladınız uykularını 🌼