Tosbikhamza Merhaba arkadaşlar oğlum 1.5 yaşında oldu hala mama veriyorum ama gece felan artık kesmek istiyorum. Gece mama için kalkıp duruyor nasıl yapabilirim sizce yavaş yavaş 🤔
Selin1234 Tosbikhamza bence süt verebilirsiniz eğer alerjisi yoksa sulandırılmış olarak başlaya bilirsiniz daha sonra yavaş yavaş kesebilirsiniz ben o şekilde yapmıştım
324- Tosbikhamza her kalktiginda mama vermeyin yatirin mesela uc kere kalkiyosa 2sinde vermeyin bir kere verin sonra yavas yavas onuda biraktirin
1mommm Tosbikhamza su ver canım ben 1 yalında kestim suuya başladım birde A101 devam sütleri var hiç uyumazsa onu içiriyorum
Ekino Selin1234 bence kesinlikle süt vermeyin hastalanmayancocuk sayfasını takip etmenizi öneririm sütün yol açtığı hastalıklardan uzun uzadıya bahsediliyor
Tosbikhamza 324- Şu an öyle yapıyorum kalktığı zaman direk yatırıyorum sonra yarım saat 1 saat sonra bir daha kalkıyor mama vermediğim için yine yatırıyorum. Sonra sabaha karşı veriyorum artık uyandığında ama acaba bırakır mı öyle
Selin1234 Ekino bana doktorum demişti süt olayını sulandırılmış şekilde vermeyi iki yaşından sonrada direk süt vermiştim
Tosbikhamza Ekino Bende mamayı az katıp suyunu fazla katılmasını duymuştum hani mamamın tadı fazla gelmesin diye
1mommm Tosbikhamza bianda oldu valla nasıl olcak nasıl olacak diye düşünüyoken kendiliğinden oldu valla çok sıkma canını valla bianda oluyo herşey şimdi mama sokmuyorum bile eve. dediğim gibi a101 devam sütleri var onlardan alabilirsin