Sehertass o dişle alakalı bir durum değil. Alışmadıgı için yiyemiyor bebeğiniz. Onlar damaklarıyla ezip çiğneyebiliyotlar. Ben 6.ayda blw ile basladım. Yarı blw ile devam ediyorum. O zamandan beri de taneli ve katı veririm bebeğime. Hiç dişi yoktu yeni bir tane patladı. Ama gayet güzel yiyor ve yutuyor. Çiğneme olayını da öğrendi. Damağıyla güzelce çiğniyor