AkademiikAnne Seda_66 Defne daha kibar ne naif geliyor kulağa Kardelense daha anlamlı ve dolu dolu Herkes o anlamlılığı hissedemez diye Defne koyardım ben
spaceship Başka seçenek varsa o. Kardelen hiç hoş gelmiyor. Defne de her 5 çocuktan 8 inin falan adı.
Minnossareannesi Seda_66 Defne daha güzel ama çok fazla defne oldu etrafta o yüzden başka seçenek derim 🌸