Nezrin94 Kızlar 48 gün oluyor doğum yapalı.Hala kanamam bitmedi.Doğumdan 15 güm sonra akıntı sarıya döndü.Ara ara kahve rengi oluyor sonra yeniden sarıya dönüyor.Ama asla tamamen bitmiyor.Bu ne zamana kadar böyle devam edecek?Aranızda benim gibi olan var mı?
Ecrin21 Nezrin94 benim 40ımda da vardı 40 kontrolüme gidince doktor bi hafta daha kesilmezse söyle ilaç yazacam o keser demişti bi doktorunuza sorun isterseniz
UmutReyhan Benim bugün 53 40 a gelirken bir kaç gün gelmedi 40 oldum az az yine gelmeye başladı şimdi realinin 4. Günü gibiyim bende acaba reglmi oluyorum dedim ama demek ki bir benim uzamamış
Kaktuskadin Nezrin94 benimde aynı şekilde ya sarı akıntıya dönüştü bitti dedim daha sonrada geri kanama gelmeye başladı acaba meden oluyor
yuksekipek Nezrin94 benimde 2 ay kadar sürdü kanamam. Rahim anca kendini topluyor kolay değil. Doktora danışablirsniz
yuksekipek Nezrin94 bünyeye göre benim küçülmedi hamilelikte fazla kilo aldıgım için sadece 5 kg verebldm doğumda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Baklava Nezrin94 40 gunde bitcek diye bisey yok 😅 benimde 50 yi gecti surekli leke leke oluyodu 😅 cok fazla kanama varsa tabi o zmaan doktora gidilmeli derim ben.