2erkekannesii annemler de var su aritma cihazi. 2006-7 senesinden beri kullaniyor annemler ihlas’ınki var cok memnunuz bende annemlere her gittigimde 10 lt lik su siselerini goturup dolduruyorum eve gelirken getiriyorum 😃 bizde taktiralim dedik ama mutfak dolabimda yer yok o yuzden annemlerden tasimaya devam 😃 korusuyla ayni değerde bi arkadasimda ihlas taktirdi oda cok memnum