20 şubatta sezaryenle doğum yaptım. Bugün 21 gün oldu. Ama benim kanamalarım hiç azalmadı. Azalsa bile artıyor hiç bitmedi. Lohusalıkta 40 gün boyunca mı kanama yaşanır? Ne zaman kanamalarım bitecek acaba. Covid geçirdiğim için uzun bir süre oksapar kullandım salı gününden beri onu da bıraktım. O etkilemiş olabilir mi kanamaları