2cocukannesi__ Bazı doktorlar 3 4 günü geçmeden gelin diyor bazısı ile 10 gün anne sutu alıyor 6 gün oldu ve çok rahatsız çok üzülüyorum ne yapabilirim ya
myboy 2cocukannesi__ Sanıyorum bizim de altı gün oldu.Ben endişe ediyorum ama bebeğimde herhangi bir rahatszlık yok gibi. Siz de nasıl durum, ağlıyor mu ?
Thegelin Poposuna kulak cubuguyla zeytinyağı sürüp uyarı verin. Benim oğlumda yapamıyor bazen bu yöntem işe yarıyor bizde.
2cocukannesi__ myboy ikiniyor ara ara ama bilemedim yani rahatsız oluyor gibi geldi bana siz katı şeyler yada tatlı yoyirmusunuz
2cocukannesi__ myboy ya evet bende aynı şekilde 2 gündür çorba salata kompstu vs. Bende çıkamıyorum ya tatlı krizine giriyorum yeminle
Thegelin Ha birde kuru kayısı yiyin ve yemeklerinize biraz pul biber atın bir tanıdığıma doktor söylemiş bunu. Sutunuzden bebeğe geçeceği için bebeğin kakasını sıvıltıyormuş.