10kasim Allah kolaylık versin çok zordu ama geçiyor 4.5 aylığa yakındı geçti bizimki 1 ay sürdü kabus gibiydi uyuyordu aslında ama saat başı bağıra bağıra kalkıyordu normalde sesi çıkmaz 3 saatte falan anca uyanır emer uyurdu o dönem öyle değildi bide uykuya düşkün uyutamayınca oda kriz geçiriyordu beterdi geçti ama 6 aylığız şimdi bi sıkıntısı yoksa sakin sakin geçiyor günler