kurabiyem28 Başlıkta olduğu gibi bu yağı kullanıp fayda gören var mı? Ve nasıl kullanılıyor/ kullanıyorsunuz,?
Crcs kurabiyem28 burada dikkatli kullanılması gerek diye okumuştum. Üstte kalsın postunuz bilen görsün ⬆️
Birpasaannesi23 kurabiyem28 doktorumuz çok mecbur kalmadıkça kullanmayın demişti kullanırsanız sadece damla acı Elma yagını biraz suyla açıp ayak altına masaj yapın demişti. Agızdan kesinlikle yasak zehirlenen çok çocuk olmuş çok zararlıymş ben cesaret edememiştim kullanmaya
Ndrg-12 kurabiyem28 ben kızımda bir kaç kere kullandım sonra zararlı olduğunu öğrenip bıraktım. Bir işe de yaramadı bence
Bestemm kurabiyem28 işe yarıyor hemde çok ama çokta zararlı Allah korusun ben 2 kez 1 damla ile ayak altına masaj yaptım öyle kullandım sonra bi araştırdım hemen çöpe attım. Sakın kullanmayın.
Tazeanneg kurabiyem28 ben kullandım canım ayağının altına masaj yapip çorap giydirdim gazı çıkıyor rahatlıyordu
kurabiyem28 susunbebekuyuyo bjkbb Kaan01 YorgunAnne6 Tazeanneg herkes çok zararlı yazmış bende çok korktum şimdi kokusuda ağır. Hastanede yanımdaki bir kişi söylemişti. Çok faydasını görüyorum diye o yüzden aldım.
susunbebekuyuyo kurabiyem28 balla duyup aldım sonra burada okuduklarımdan dolayı hiç kullanmadan çöpe attım çok zararlı be ağır kokan bir damla
Aysenur219 kurabiyem28 ilk dogdughndq kullandım ayagının altına masaj yaparak cocuk o kadar agladı ki baktım ayakları kıpkırmızı daha da yapmadım