elfsnmz-141 Kızlar 1 aylık bebeğim var emerken boğulacak gibi oluyor sütüm fazla geliyor ondan mı acaba ya da emzirme pozisyonundan mı tam alışamadım galiba
Neslim123 elfsnmz-141 benimde aynı ya 2 aylık oldu hala aynı bazen sağıp biberonla veriyorum mecburen biraz uğraştırıcı ama boğulmasından iyidir en azındn hem o yoğunluk azalıyor daha rahat emiyor sizede tavsiye ederim
BabyMerttt elfsnmz-141 canim ozellikle aksam saatlerinde benim de oyle oluyor. Sutum tazyikli oluyor..lavaboda once elimle sağıyorum tazyigi gidene kadar. Sonra emziriyorm