Mustafayigitvebeytugannesi elfsnmz-141 4 aylık hala yapıyorum yoksa uyumuyo çok uyanıyo . Sadece ellerini sariyorum
utangacayimonti elfsnmz-141 bebek dönmeye başladığı zaman bırakmalısın ki kundaklı haliyle dönüp yüz üstü nefessiz kalmasın
Sedaekrem Mustafayigitvebeytugannesi nasıl sadece ellerıcnm anlatır ısın neyle sardıgını nohut batanıyesi o ayaklarını serbest kalacak selde yspıyırım
Gul-42 elfsnmz-141 4 aylıkken bırakılmalı cunku bebegın gelısımını engellıyor uzmanlar dar kıyafet bıle gıydırmeyın dıyor bn hıc kundak yapmadım
Sedaekrem elfsnmz-141 5 aylıgız hala sarıyorım ben sarmasamda olur ama kendini uandıryor dıye sarıyorum daha uzun uyuyor gunduz ve uyukuya gecısi kolay oluyor bebegı izi gozlemleyın her bebegın gelısımı farklı sonucta donmesi filan
Sedaekrem elfsnmz-141 gece bırakmıştım sarmayı ama usuöesındıye sarıyorum tırnagu uzunsada falan ıste
Mustafayigitvebeytugannesi Sedaekrem aynen bende de nohut battaniye var canım sadece ellerini ayaklari serbest kalacak şekilde sariyorum gece 11 uyku saatimiz sabah 6 ya kdar uyuyodu ama bu ara biraz grip uyumuyo 😒
Nealakasivarrr elfsnmz-141 1.5 yaşında hala ellerini kundak yapıyorum daha dolay uykuya geçiyor ve bir süre uyanmıyor. Artık yeterimce güçlü olduğu için örtüyü falan atıyor üzerinden ama uykuya geçişte işimize yarıyor
Esoca38 elfsnmz-141 2.5 - 3 aylıkken artık kendi geceleri ellerini sürekli çıkarıyordu bende bıraktım şuan öyle dolaniyor kundaksiz 😂
Sedaekrem Mustafayigitvebeytugannesi valla canm aksam 7 8 9 degısıyor uyku saatimi bizim yeme saatine gore gece bir kere kalkıyor sonra sabah 5 30 6. 00 gıbı bir daha yer 7 30 8 00 gıbı de gune baslıyoruz
Sedaekrem Mustafayigitvebeytugannesi ama daha erken uyutmaya calıs en gec 9.00 olacak sekılde ayarlamaya calıs be. Kucagımda alıp pıdpıslıyorum uykusu var zaten belli dalıp gidiyor