Zehrafth Dün 4 aylık aşımızı olduk kızımın aşı oldugu iki bacagı da kızarmış normal mi ? Ne yapmalıyım ?
Candy_liz Zehrafth ebemiz biraz buz koyabilirsin şişlik olursa demişti.. Deneyebilirsiniz isterseniz..
Zehrafth Minikbereninannesi tamam canımm sertlik de varmis smdi baktiim da yine aynisi ni yapiyim degil mi ?
Ahsenimltm Zehrafth ovalama niye ovalasin Allah askina bilmeden yorum yapmayin. Asi kartlarinda bile yaziyor asi yerinde kizariik sislik olabilir diye. Agrisi huysuzlugu yoksa birsey yapmana gerek yok gececek
Minikbereninannesi Zehrafth aynısını yap canım bizde sertlik 1 ay geçmedi korkma. Dediğimi hemşire yapmamı söylemişti. Arada bir öyle ovdum
caganinannesi Ahsenimltm valla bende aynı yorumu yapacaktım agzına saglık şu insanların bilip bilmeden saglıkla ilgili tavsiye vermeleri 🤦🏻♀️
caganinannesi Zehrafth zaten kızarıklık olması normal canım hic bisey yapma sakın ovalama ben saglıkcıyım igne yaptıklarımıza hep ovalama sadece bastır deriz ovalama sadece zarar verir merak etme gecer bir iki güne
Cennetinsusu Valla arkadaşlar ovalama demiş ama bana da doktor ovala aşı dağılsın dedi. 🙄 şişlik ve kızarıklık vardı. Zehrafth