Bir şey soracağım şimdi iki saate bir yemek yediriyorum ya bebeğe. Bi dahaki saati hesaplarken başlangıç saati mi baz alınır önceki yemenin . Bitiş saati mi.Yani 2 de başladım yedirmeye sonra 3 te bitti diyelim.Bir dahaki yemek saatini hesaplarken 4 mü olacak.5 mi???