esrujj Merhaba arkadaşlar 5 bucuk aylık bebeğim ateşi 37,5 di üstünü falan açınca 36,8 şuan uyumaya çalışırken inliyor ııı ıııı diye. Yüksek ihtimal diş ama nasıl emin olabilirim ne yapabilirim? İnlemesi normal mi
Flapjack esrujj geçen hafta başımıza geldi ateşi en yüksek 37.5 oldu inlemek ne kelime harap oldu resmen çok panik olduk. Sabahın 5 buçugunda kalktık acile gittik doktor da bulamadık o ayrı bi saçmalık. Sonuç olarak 2 tane birden diş çıkardı oğlum benim ve huzursuzluk hala devam ediyor maalesef. Çok yüksek ihtimal dişten dolayıdır dişin çıkacağı kısım şişmiş mi?
Flapjack esrujj inlemesi normal kuzunun. Çünkü ateş baya sarsıyor bedenlerini :( oda ısısını düşürün ve kıyafetlerini inceltin. Az da olsa ise yarayabilir
Bircicekkiz esrujj damaklarinda belirti varmı canım dişte olabilir bu aralar hava soğuk üşütmüşte olabilir
Miniminikusum esrujj 37 normal bi seviye. Öncelikle sakin davranın bebeginize inlemesi ateşten olabilir. Limonlu çorap giydirin, eklem yerlerine varsa çörek otu sürün geçniş olsun
RuzgarMommys Zeytinyağına karanfil ezip bekletin sabah damaklarina sürün Bende artik ağlamasından anlıyorum diş olduğunu bunu sürünce sakinliyor geçiyor. Ama simdi calpol verebilirsiniz atesini alsın