3 ay 4 günlük bir kızım var yaklaşık 10-15 gündür yatırdığım zaman ayaklarından destek alıp başını kaldırıyor kalkmak istiyor yattığı yerden , yada kucağıma sırtını dayadığımda da aynısını yapıyor baya baya kaldırır kendini. Ellerinden tutup kaldırmaya çalıştığımda hızlıca oturma pozizyonuna geçebiliyor bu normal midir ? İlk bebeğim bazıları artık yavaş yavaş oturt bu bebek oturmak istiyor diyor ama sanki daha küçük kızım oturmak için tecrübesiz olduğum için sizede sormak istedim hanımlar . Başını gayet dik tutabiliyor kucağımda yada yüzüstü yatırdığımda 🙂
1-2 dakika süre ile oturtsam olur mu kucağımda ?