Bazı sebeplerden dolayı bebeğimi memeden kesmek zorundayım.
Geceleri 50 kere kalkar emerdi. Dün gece ve sabah vermedim ama aşırı derecede sakin karşıladı olayı hafif mızırdanarak uyudu hep ama.
Bugün 2.. gece ise bütün sokağı inletiyoruz asla susmuyor kendisini kitliyor çığlık çığlığa. Çok üzülüyorum.
Kaç güne alışıyorlar bu duruma acaba ?