Canım benim biri 3,5 yaşında biri de 6 aylık çocugum var ben öğleden sonra ikisini uyutup öğleni kılıyorum ikindi okunuyor çocuklarım uyanıyor birinin eline oyuncak katıp namazligin yanına koyuyorum diğerinin eline de sevdiği bisey katıyorum kardeşine vurmasın diye çünkü fırsat bulunca vuruyor yada ağlatıyor odanın kapısını kapatıyorum çıkıp ta kendine veya eve zarar vermesin diye kılıyorum namazımı akşami da eşim gelince yada yine aynı yöntem ile kılıyorum yatsı ve sabah namazı daha kolay zaten 🥰