Nuran84 ah ah Allah’ım bir gün bende çocuğum gece uyanmıyor diye dert yanabilecek miyim🙉😂 Kızım 10 aylık ve dördünci ayımızdan beri gece uyumak nedir unuttum. Uyutmak 2 buçuk saatimi alıyor, dün 4te uyudu ondan önceki gece 2 buçukta uyumuştu. Gece 10 sefer falan kalkıyor gündüzleri de erkenden uyanıyor. Bende bir gün uyuduğu günleri görebilecek miyim acaba diye dert yanıyorum🙈 Yahu madem uyuyor, uyku düzenini kurmuş, uyumayı seviyor maşallah neden dert ediyorsunuz ki? Demek ki acıkmıyor, emin olun acıksa asla aç uyuyamaz ve ya mama ister ya meme. Her bebek bir değildir, sizin sütünüz doyurucudur. Bebeğinizin midesi küçüktür hemen doyuyordur. Belki mama onu tıka basa doyuruyordur. Ne güzel uyuyor öpün başınıza koyun, uyanmıyor diye dert yanmayın. Emin olun acıksa uyanırdı. Benim doktorum da gece en fazla 1 kez uyanmalı diyor ama benim kızım 10 sefer kalkıyor🤷🏻♀️ Acıktığından değil uyku sorunu olduğundan. Bırakın uyusun gece uyuması gerektiğini öğrenmiş ne güzel. Akşam yatmadan doyurun, gece kalkarsa doyurun, sabah uyanınca doyurun bitti. Emin olun acıksaydı kalkardı🤎🙈