Nuran84 2.5 yaşında kızım var gece bende mama yapıp versem emin ol içer. Aç olduğu için içmiyor. Benim kızım 6. Ayında gece beslenmesini kesti analık işte içim rahat etmedi uyurken ben vermeye devam ettim. Sonra doktorumuza sorduğumda uyanmıyorsa neden veriyorsun acıkınca uyanır zaten ozaman verirsin demişti. İçiyor ama dediğimde içmesi normal aç olduğu için içmiyor artk uyku düzenini oluşturduğu için uyanmıyor. Doktorumuzda 6 saat sonra ver demişti. Yani tadımlara yeni geçmişsin yememesi normal sütten mamadan bianda hiç bilmediği besinlerle tanışması reddetmesi normal azar azar sık sık dene bi kaşık bile yese kafii gün içinde.