Merhaba, 11 ay 11 günlük bir oğlum var. 2 gün önce 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Oğlumu emziriyordum, 1 haftadır kesinlikle emmiyor, bırakın emmeyi memeyi görmek istemiyor. Sadece gece uykusunda emzirmeye çalışıyorum o da 2 dakikayı geçmiyor. Bu durumda ne yapmam gerekiyor ? Doktorum 3 4 ayına kadar eğer emerse emzirebilirsin dedi, sonrasında kesmem gerekiyormuş. Ama dünden beri hiç emmedi. Bu durumda mama mı yoksa devam sütleri oluyormuş onlardan mı vermem gerekir ? Birde biberon hiç almıyor bebekliğinden beri. Hangi biberonu önerirsiniz, alır içer dediğiniz marka var mıdır acaba ? Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı, yardımm istiyorum..