Deryaliiiiiii sallamayı kesinlikle kesmeniz gerekiyor. Yavas yavaş alistirilmalı,uyku öncesi televizyon telefon gibi uyaranlardan 1 saat öncesinden uzak tutulmalı. Odasinda vakit geçirilmeli,biraz oyun oynamak kitap okumak masal anlatmak gibi seyler yapılmalı. emziriyorsaniz emsin,mama alıyorsa mamasını icsin. Ve yavaşça yatağına koyun. Bunlar ışık kapali loş bir ortam sağlanarak yapilmalı. Ağlayabilir. Ağlamasına musade verilmeli. Ağlarken dayanamayıp kucağınıza alırsanız en başına dönersiniz. 1 saate kadar ağlaması normal. Sizi görebilecek şekilde yatağa yakin oturmalı sabırlı olmali ve alışma süreci olduğundan ona zaman tanımalısınız. En sonunda pes edip uyuyacağını goreceksiniz. Benim oğlum ilk 3 gün 1 saatte uyudu. Daha sonra sure kısaldı. Uykusu gelince yatağa gitmek istedi. Normal bir şekilde yatağa uzanıyor kitap okuyorum 10 dk. İçinde uyuyor. Bu süre 1 ay içinde tam oturmuş oluyor. Bolca sabir gerekli. Bebeginde anneninde hazır olması çok önemli. Dedigim gibi bebegin ağlamasına, kabullenmesine, yeni düzenine alismasina zaman tanımak gerekiyor. Bebekle uyumak,sallayarak yada yürüterek uyutmakla aslında ona iyi birsey yapılmış olmuyor. Bol sabir diliyorum🌸