Kızlar merhaba. Benim 5 aylik kızım var 2 3 gündür çok huzursuz ve huysuz. Ne geceleri ne de gündüzleri doğru düzgün uyumuyo. Çevremdekiler çocuğun yüzü solmuş flan dediler daha çok moralim bozuldu. 3 gün önce doktorumuz ek gıdaya başlattı artık yiyebilir dedi. Acaba o yüzden mi yoksa 5 aylık sendromuna mı başlıyoruz. 🤦♀️Sendroma başlıyorsa bunun nasıl üstesinden gelebilirim. Bazen hastamı bisey mı oldu diye düşünüyorum. bebeğim için endiseleniyorum lütfen bana bi fikir verin 🙏