Selaaam kızlar mobilyası boyamayı düşünüyorum iyi cesaret biliyorum esim yenisini almaz daha 4 yıllık evliyim fakat zevkim cok değişti bu bana göre değil mobilyam koyu kahve( babaanne kahvesi 😅) siyah gri tonlari istiyorum cadense ile yapacağım koltuklarıda kılıf yaptıracağız cadense ile boyayıp memnun olan varmi birde vernik için mat mi yoksa yarı mat mi karar veremedim sizce 🍀🍀