Bizde uzamış sarılık vardı canım nerdeyse 2 ay sürdü ben inanmayıp hatta kızmıştım ama çay kaşığıyla bi kaç damla şerbet verebilirsin ben servet verdikten sonra bitti sarılığı ilk çocuk diye fazla hassastim verilmesine çok karsiydim ama verdikten sonra geçti. Bı arkadaş doğduğu gibi ağzına şerbet sürmüş sarılık olmadı şimdi ikinci çocuğumda nasipse bende aynısını yapicam