mehmel54 citlembikannesi 2 aylıktı büyük ihtimal oldu ama test yapmadılar 3 4 güne atlatıyor bebekler dediler öyle de oldu
3MelekAnnesi3 citlembikannesi emmeyi tam 4 aylıkken bıraktı büyük oglum 5 bucuk aylıkken korona oldu sadece 2gün 38 39 a cıkan atesi oldu Baska belirti yoktu hafif atlattı bana ve evdeki kimseye bulasmadı sadece oglumda vardı
endoplazmikretikulumiste citlembikannesi mama ile besleniyor . 2 gün ateş oldu . Dönüşümlü dolven calpol verdik . Geçti . Mama ile besleniyor diye anne sütü almıyor diye köy geçirmiyor yani. Aksine tanıdığımın kızı paso emdi 10 gün atlatamadı yeni yeni toparlıyor
mehmel54 citlembikannesi corona olduktan sonra hiç emzirmedim ondan önce de çok nadir emziriyordum zaten
kirmizibasliklikiz_ citlembikannesi emmekle ya da mamayla alakali bir durum oldugunu sanmiyorum. Bebegin yapisiyla alakalidir nasil atlattigi. Ikizlerim mama ile besleniyor covid oldular 2 gun hafif atesle gecti.