Rainnnn Az önce tam başlıkta anlatamamışım . Avent kullanmak istiyorum bebeğim 4 ay 10 günlük hangi akış hızını kullanıyorsunuz 😂şuan lansinoh 2 no kullanıyorum
yusufmertmom Rainnnn 0 ay olanı kullanıyorum. Sütüm çok değil biberondan çok gelmesine alışırsa memeden öyle gelmeyince meme reddi oluşmasın diye böyle devam ediyoruz 4 ay 9 günlük