Bizdede ayni sorun vardi.doktorumuz cok kalin giydirmeyin.deterjani granulsuz sabun kullanin ve yumusatici kullanmayin dedi.yenidogan bebek icin mustela disinda hicbir banyo sabunu sampuani yagi kullanmayin dedi. Ve lif yerine yumusak bebek keseleri kullanmani yada havlu eldiven kullanmani oneririm.kiyafetlerini utulemeden asla giydirme.bize isilik icin doktorumuz HIPOKORT %0,5 Merhem verdi.en ufak kizardiginda suruyorum pistiriyor. Bu arada mama kullaniyorsan antikolik mama kullanman daha faydali olucaktir.evolvia en iyisi bu konuda bence.Anne sutu aliyor bebegim ama arada kaka sorunu yasiyoruz meseala bu mama karin agrisini gideriyor.Ve Agulin Gaz damlasi oneririm.icerisinde anason oldugu icin bebekte gercekten buyuk fark yaratiyor.biz 10 gundur bu sekilde ilerliyoruz ve bebegim sakinlesti.uykusu duzene girdi.gazi kendiliginden cikiyor.aglamasi azaldi.10 gun once kendimi camdan atma noktsina gelmistim bende.Yani ne kadar yardimci olabilmisimdir bilmiyorum ama yasadigin sorun hemen hemen her bebegin basina geliyor sanirim.cok zor cok stresli ve yorucu.Oyuzden Allah sabir ve kolaylik versin cumlemize.