Oğlum 15 aylık ve ben 33 haftalık hamileyim bu zamana kadar emzirmemde doktorum bi sakınca görmedi. Sütümün tadının değiştiği halde oğlum emmeye devam etti ama son 2 ay kalası kesmen lazım demişti ve artık doğuma son aylar kalınca, emmesi rahmimi kasmış ve erken doğumu tetiklemiş. Hastanede yattım ciğer geliştirici iğneler yedim zor bi süreçten geçiyorum. Emzirmeyi nasıl keserim bilmiyorum daha önceden denedim ama hep kıyamadım memeye çok çok bağımlı sirke kıl vs bunlar bebekte psikolojik olarak olumsuz şeyler yarattığını öğrendim bunun harici ne yapabilirim ?