Kızlar mama+meme gidiyoruz gündüzleri mama hiç vermiyorum geceleri mama takviyesi yapıyorum sadece ama ne zaman sütümü sağsam 20-30 CC çıkıyor sütüm mü az diye düşünüyorum ama sütüm az olsa gündüz hiç mama vermiyorum bebeğim ağlamıyor aç kalsa ağlar kafam karışıyor artık var mı bilgisi yada yardımcı olabilecek birisi ?