Hanımlar iyi geceler kız bebeğim 16 aylık kilosu 11.850 Gr boyu 77cm 12 aylık kontrolünden bu yana yani 4 ay boyunca 500 Gr almış ve 2 cm boyu uzamış anne sütü ile besleniyor ek gıdayı yok denecek kadar az tüketiyor bazen hiç ek gıda almıyor suyu günlük 250 mili litre içiyor yada içmiyor hâl böyle olunca ilk bebeğim olduğundan ötürü çok endişe ediyorum bu konuda doktora gidip gitmeme konusunda çok kararsızım sizin fikirleriniz nedir kan tahlili yaptırip vitamin değerlerine baktirmali miyim ?