Allah aşkına çocugunuzu ayakta sallamayın ben ettim siz etmeyin ayakta sallamak büyük pişmanlıktır net! Gerçekten artık çok bunaldım bu durumdan kızım 28 aylık gece sürekli uyanıyor salla salla diye ağlıyor ayağımdan bırakıp yataga koyuyorum kalkıp tekrsr ağlıyor 3 4 saat bazen bütün gece ayağımda sallıyorum. Öyle salla dur yöntemleri falan fayda etmiyor bize zaten zor bir cocuk. Ne yapacağım bilmiyorum sırtım yatak görmez oldu artık. Bu durumdan dolayı birlikte yatıyoruz şuan gece kalkınca bende yanındayım annecim hadi yatalım diyorum yok yastık yastık diye ağlıyor. Artık bazen bırakıyorum öyle ağlaya ağlaya uyuyor o moda geldim. Ne yapayım nasıl bıraktırayım bi çözüm önerin şu garibe 😢