EnAla benim bebeğimde prematüre doğdu kolik gazlı bebekti ilk kullandığım 2 mama çok gaz yaptı hastanelik olduk. Ama sonra sma comfota geçtik gaz baya azaldı sonra beğenmedi bebeğim similac kullandık sıfır gaz hatta olan gazını çok rahat çıkarıyordu onca zaman uğraştığımıza üzüldük baştan kaç kişi similac dedi almadık. Ayran gibi çalkala saniyede köpükler yok oluyor biz similactan çok memnun kaldık