Bebeğim 3 ay 3 günlük damakları şişmişti sürekli eli ağzında iştahı gitti ağlıyordu. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine camilia diye damla aldım( yurtdışında yaşıyorum burada çok yaygın 1 aylıktan itibaren kullanılıyor. Ateş, ishal, ağrı azaltıcı etkisi var diş çıkarmaya yardımcı oluyormuş. İçeriğini araştırdım aldım ve mucize gibi!! Dişlerini sürekli kaşımaktan uyuyamayan bebeğim rahatladı. Türkiyede satışı varmış. Ben n11 de gördüm. Deneyin kızlar. Arkadaşım dişinin nasıl çıktığını bile anlamadım neredeyse demişti. Baya rahat geçirmişler diş dönemlerini.