minikobebegim00 Gündüzleri sıkıntı yok geceleri içini parçalıyor sorun göremediğim halde. Verdim en sonun da. Bişey olmaz dimi 3 dk emip attı ama bakalım. Hiç vermek istemiyodum
E-G-C minikobebegim00 emzik verince noluyo ki valla ben doğdu 4 gün küvezde kaldı eve gelince verdim direk cok buyuk rahatlık doktorlarda tavsiye ediyor suan 1 yasına giricek sadece uyuturken alıyor emziği 😊
secoz minikobebegim00 ver canım bişey olmaz. Bende verdim biraz emdi istemedi şuan 3.5 aylık canı isteyince uykuyu desteklemek için alıyor sadece
Tweetyy minikobebegim00 gaz olabilir mi? Ve doyduguna emin misin? Bu ikisinden biri için ağlıyor olabilir. Emzik verdin diye bisey olmaz tabiki kullanıp kullanmamak senin tercihin. Surekli emme isteği varsa senin kokunu istedigi icinde olabilir
Eymen21 minikobebegim00 keşke ben de verseydim 🙄 bebeğim 11 aylık meme reddi yapar diye vermedim ama tam meme bağımlısı bir bebek ortaya çıktı en azından uyurken emzik verirsen rahat olursun bu arada Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌺
minikobebegim00 E-G-C gündüz istemez inşallah sırtım çatladı kaç gündür susturmak için insan kıyamıyor
Mihrimahim16 Meme reddi yapıyor malesef 😒emzik veriyorsan sakın biberon ile besleme yapma benden sana tavsiye…
birtutamsac Mihrimahim16 valla kızım ne emzik tuttu ne biberon ona rağmen meme reddi yaptı yani yapacağı varsa her türlü meme reddi yapıyolar. Arkadaşımda emzikte veriyo biberon da üstüne birde emiyo çocuk ☺️
secoz minikobebegim00 ben uyku saatlerinde verdim hep belli saatler koydum o saatlerde verdim şimdi uykusu gelince memesini vermezsem sağı solu yalıyor elini emiyor, uyku arkadaşı var onı yalıyor 😂😂😂😂 emziği verince küt diye gidiyo gözler
minikobebegim00 Tweetyy ben sağıp veriyorum doyduğunu düşünüyorum 1 buçuk saatte bir sütümü veriyorum geceler de dahil. Gaz çıkarıyor ama nadir. Ben mi beceremiyorum acaba gaz çıkarmayı.
Metearasmom minikobebegim00 yotubeda bebek masaj videosu var biz onun sayesinde rahatcs cikartabiliyoruz bir de gunde 3 defa yapin masaj cok ise yariyor.
Tweetyy minikobebegim00 gazli bebek gazli oluyor canim kivranir aglar gozlemle bi sure bacaklarını karnına çekiyor mu. Masaj yapabilirsin. Bende 15.gun emzik vermiştim gazliydi bebegim cok ağlıyordu
minikobebegim00 Eymen21 Allah razı olsun valla vermeyecektim de sırtım koptu delik deşik oldu nereye kadar dedim valla
secoz minikobebegim00 avent kullanıyorum damaklı değil sanırım ya anlamıyorum pek bu linkteki lila olanı verdim. https://www.hepsiburada.com/philips-avent-scf37612-ultra-air-night-2li-silikon-emzik-0-6-ay-p-HBV00000QHYLK?magaza=JokerBaby&url_src=ios-product-detail
Eymen21 minikobebegim00 inan küçük haline donebilsem emzik uyuturken mutlaka verirdim ilk bebeğim hadi meme reddi yapmasın dedim ama her uyuyaca zaman emmek istiyor gece kaç defa kalkiyor inan hiç belli değil ilerisini hiç düşünememiştim 🤔 o lohusa kafayla ama şuan çok pişmanım vermedim diye. Kusura bakma uzun oldu canım
Ndrg-12 minikobebegim00 kızıma vermiştim şimdi oğluma da verdim. Çok zor tuttu ama tutturdum. Yoksa perişan olmuştum uyutamıyordum da. Emzik büyük nimet
Sidarnazli2510 Nasıl tutturdunuz emziği benim ki bi türlü tutmuyor dogdugundan belli 3bucuk aylık 🤦🏻♀️😅