21 aylık kızım var dogdugundan beri pek uykuyu sevmez diyebilirim büyüdükçe dha da zorlanıyorum artık memeden ayırmayı düşünüyorum erken mi tam eminde degilim ama gece sürekli uyanıyoruz iki sefer çekiyo çekmiyor bırakıp yatagına geçmek istiyo bu olay gece boyunca devam ediyor acıktıgını düşünmüyorum artık bunu alışkanlıktan öteye taşıdı ben çok yıprandım. Araştırırkende sabır taşı diye birşey gördüm kullanan varmı saglıklı mu işe yarıyor mu? Hem bunu sormak istiyorum hemde erken mi ayırmak için???