Babyyy42 3 gündür aşırı derecede kaşınma yanma var üst taraflara doğru acida var ya yardmci olurmusunz
Merveyselkaya Babyyy42 vajinal mantar enfeksiyonu olabilir onunda tek çözümü doktora gidip fitil ve travazol krem kullanmak başka türlü hiçbir şekilde geçmez
Akayaycan Babyyy42 Trendyol da w-lab markasının intikam yıkama jeli var bunu alıp kullan kaşıntı koku akıntı kalmıyor ama şuan fitil kullanman gerek bunu da bi acile sor canım yanlış bilgi vermeyelim
AloneMom Babyyy42 Mutlaka bir doktora gidin ilac fitil ve krem veriyorlar.Gecen hafta atlattım ben daha.Vajinal mantar 🤔 Ben aile hekimine gittim o yazdı ilaçları