Burcin_metehan Arkadaşlar bebeğim 5 ay 18 günlük.Yeni yeni ek gıdaya başladım hero baby elmalı muzlu kavanoz mamasını sevdik. Ama hero baby şeker içerdiğini öğrenince bebelac kavanoz mama aldım daha deneme yapmadık.Yoğurdu hiç sevmedik malesef 🙁Nasıl alışıcak yoğurda bilmiyorum. Herkesi baby sütlü pirinçli toz mamayı gece yatmadan veriyorum.Acaba doğru mu yapıyorum benim gibi bebeği olanlar neler yediriyor fikir alabilir miyim 👍
Buketikra Burcin_metehan hipp kavonoz mamalar hero baby bebelac markasına göre daha organik onu tavsiye ederim canım bebeğim dört aylıkken başladım tadımlara tek göğüs emiyor ve meme reddi var 3 aydır geçmedi şimdi 6 aylığız . Hipp kaşık mamalar da güzel ay ay hepsi mevcut 4.aylık 5 aylık 6 aylık onları dene hem kavonozdan daha doyurucu pirinç unu yulaf falan var . Şeker ilavesi Yok meyveyle pekmezle tatlandır
meryemmirasmombuse Burcin_metehan bende daha pek başlamadım ama tattırıyorum bebeğime hazır kavanoz mamalar yerine kendin yapabilirsin deneyerek bebek irmiği tam pirinç unu bebek muhallebisi bebek için soğuk sıkım pekmezler aldım ben onlarla hazırlıycam inşaAllah bir defa heves ettim kavanoz mama alıp verdim alerji yaptı her yeri kabardı sonra ertesi gün de acaba yine mi bundan diye merak ettim azıcık verdim yine kabardı hiç birsey yokken bidaha vermem yani içindeki birseye alerjisi var ama çözemedim kendim meyve tattırdığımda filan hiç öyle bir sorun yaşamadım yada pirinç ununda filan bence kavanoz mama kullanıcaksanda baya araştırmıştım milupa diğerlerine göre biraz daha iyi olanı içeriğinde şeker yok ve diğer zararlı maddeler de yok organik olanını tercih et hero baby vasat yani her ürünü öyle içeriğini okuduğunda
Melikeakiner Canım daha çok erken bunlar için , bizm doktorumuz 6 aydan sonra ek gıdaya başllattı ve tadımlık olarak ilk verdik.
Nihannn Burcin_metehan benim kizimda yogurdu tek basina sevmedi ama muzla karistirinca cok sevdi bi deneyin derim o kavanoz mamalar alerji yalti poposunda agir pisiklere neden oldu bizde o yuzden devam edemedim. Hem boyle icim daha rahat. Acil bi kurtarici gibi kullanabilirsinjz ama surekli vermeyin bence
Tubbb Burcin_metehan kavanoz mamasını ek gıda gibi görmek pek doğru değil bana göre. Patates havuç vs denenebilir. Şekerli birşeyden sonra şekersiz doğal şeyleri doğal olarak sevmeyebilir
kiliclar [bilinmeyen] ben ek gıdaya tadımlık bile olarak canım 6 aydan sonra başladım öncesinde böbreklere zarar veriyormuş diye acele etmedim ilk 6 ay az anne sütü ve aptamil devam sütü içti bizimki sonrasında sebze püresi yoğurt ve meyve püresi olarak gittim ayrıca aptamilin sütlü pirinçli kaşık mamasından da verdim.
zehra41 ek gıdaya alışmaması normal zaten alışması için deniyorsun , ayrıca bir kaç tatlı kaşığı diyorlar zaten çok vermeyeceksin ki, sadece sağlıklı gıda ver şekerli gıdaları verme
AygulSina Burcin_metehan meyve yerine sebze ile basla yoksa sebze hic yemez ve evde kendin hazirlasan daha iyi
zubeyde85 hero babynin kaşık mamalarında da şeker var, bir de 6. ay bitmeden önerilmiyor aslında ek gıda o yüzden bebeğinizin alışmaması çok normal
Burcin_metehan Hero baby kavanoz mamayı şeker olduğunu farkettiğim gibi sevmesine rağmen vermeyi kestim.Aldığım bebelac kavanoz mamaları da verip vermemek arasında kalmıştım ama vermemeye karar verdim .Kendim muzla elmayı evde püre yapıp verdim.