Sevo Bebeğim 1 haftadır kötü kokulu kaka yapıyor ve alttan gazı kötü kokulu baya. Neden olabileceği hakkında bilgisi olan var mı?
MasalAda Sevo benim bebeğiminde ilk aylarda çok kokulu kaka yapardı ama bi sıkıntısı yoktu kontrollerinde şuan 4 aylık koku yok sadece kaka yapamadığı zamanlara gazı pis kokar
Gmzsgt Canım emziriyorsan senin yediklerinden olabilir biara bende baharatlı tüketirdim doktor ondan demişti dediği gibi baharatı kesince koku gitti
Domino Çocuğun karnı ağrıdığında kötü kokulu gaz bide kaka yapıyorlar genellikle.🙊💩 sıcak havlu koyabilirsin atletsiz de gezdirme havalar da soğuk dikkat et.