Hayirli geceler anneler bebeğim 6 ay 27 günlük mama reddi yine yaşıyoruz ve ben yoruldum artık kaşıkla mama vermekten gündüz bir şekilde veriliyor kaşıkla ama gece çok zorluyor beni 1 haftadır böyle daha önce de oldu 22 gün sürdü ama mahvoldum size soracağım bilgi almak istediğim soru şu
Sma comfort 2 numara mama veriyorum ama yemiyor 1 haftadır bende herobaby kaşık mamalardan vermek istiyorum formül mamanin yerini tutar mı biberonda versem nasıl vereceğim ölçüleri nasıl olmalı ne olur bana yardım edin aklımı kaçırmak üzereyim ek gıda yiyor bebeğim mama yemiyor anne sütü almadığı için formül mama ile devam etmesi gerekmiyor mu?