Bebeğimin 9 aylık nerdeyse 3 4 aydır boynunun alti kızarık ve kuru bazen soluyor bazen kıpkırmızı oluyor doktora götürdüm havalardan olabilir sürekli nemlendir dedi krem verdi ama bir türlü geçmiyor
acaba birşeymı dokunuyor
ek gidaya 3 gün kuralı ile başladim birşeye alerji yaptiğini görmedim
Çarşamba cilt doktoruna götürüceğim
varmı başina böyle birşey gelip çözüm bulan [
3 4 gündür de kaşintisi başladi