prensesannesiiiiiiiiii reflü.
Tabi inşallah değildir de, bu kadar net konuşmamın sebebi aynısını yaşadım doktora götürdüm öyle söyledi..
Başını yüksek tut, yastık kullan, yedirdikten sonrada hemen yatırma canım biraz önüne geçersin diye düşünüyorum..
Ben geçemedim reflü olduğu için reflü mamasına başladım çok şükür azalma oldu.