Kızlar önümüzdeki ay kizim 1 yasina giricek esim burda yok dogum gununde olmuycakta buyuk ihtimal annemlerdeym bende öyle cevrem fln da yok cagirabilecegim ilk yasini böyle kutlamak istemiyordum özel olsun istedim ama maalesef ki eşim yok kayinvalidemgilde baska sehirde annem babam abim ben varim nasil bisey yapabilirim acaba öneriniz varmi