Güzel anneler size bir sorum olacak bebeğim 11 buçuk aylık birkaç gündür iki göğüs kafesinin tam ortasında midenin tam üstünde misket gibi bi şişlik geliyo elime dokunduğumda görünürde birşey yok elimle dokunduğumda bazen geliyor bazen gelmiyor. Doktoruna sorduğumda takip edelim büyürse ultrason gerek dedi çok korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı acaba 😔😔😔