Kesinlikle balıkesir tertemiz öyle güzelki Ozellikle Altınoluk çok hoş👍İzmir fena değil
Antaya ya oglum 6 aylikken gitmistim Çocuk mikrop kaptı ateş ,ishal,iltihaplı sivilceler çok kötüydü Finike bölgesindeydik Doktor denize lagim karisiyor demişti ama Antalya Adrasam güzel