ESunar Kızlar 33 günlük anneyim başlarda meme reddi yaşadık sonra da süt kesildi sol göğsümden gelen giden yok sağdan şırınganın yarısını bile doldurmuyor gelen. Üstüne bide kızımda süt alerjisi çıktı. Emzirmek istiyorum ama sütüm geri gelir mi diyet yapsam emzirsem Bi yardımcı olur musunuz bu durumu yaşayan var mı
yusufmertmom ESunar tabiki gelir sık sık emzirin . Süt yapan şeyler tüketin , dut, dereotu, tahin pekmez gibi. Bu dönemde diyet yapmayın. Bol bol sağın sürekli çok işe yarıyor
Mavis34 ESunar elektornik makinayla sağım yapın 2 saatte bir. Beatlak damla humana süt çayı çok etki ediyor
ESunar yusufmertmom diyet derken zayıflamak için değil kuzum süt alerjisi için benimde yememem gerekiyormuş onun diyeti kızım emsin de ben sonrada kilo veririm :)
ESunar Mavis34 sürekli sağıyordum zaten de dediklerinizi eczaneden mi temin edebilirim bide az emse bile sağmak işe yarar dimi ya süt gelmiyor yada az geliyor diye emmek istemiyor da çoğu zaman
Mavis34 ESunar eczaneden alabilirsin. Bebeğin tam emre saymana gerek kalmaz az emdiği için süt artmıyor ama makinayla 2 saatte bir düzenli sağım yaparsan süt artar sonra bebeğin tam emince sağıma ihtiyacın kalmaz