Benisahtesevme2 tek işlem yok canım resimdeki saçta uçlar daha açık koyu kahverengiyse açıcı kullanman lazım tam ton tutması için önce uçlardan başlayarak krepe yaparak biraz açıp üzerine boya yapıcaksın ama rengi tam çözemedim güneşte değişik çıkmış daha iyi bilen arkadaşlar vardır belki benim kendi tecrubelerşme göre böyle biraz baktım da renk bal köpüğü galiba canım