Hulde Merhaba anneler 33 günlük olduk bebeğinizin gaz sancıları için neler yapıyorsuniz bir de 💩 yaparken çok ikiniyor ve çok ağlıyor yapamadığı için neler yiyip neler içiyorsunuz sizler
simay_ksr Hulde Merhaba , ben zamanında anason çok içmiştim papatya çayı da . bebeğiniz için ise fitil kullanabilirsiniz eczanelerde satılıyor kabızlık var ise. gaz sancısı için de ilaç var.