Ben de seneler önce ton farklılığı ve sivilce lekelerim vardı sinoz leke kremini güneş kremini kullandım hala kullanıyorum çok faydasını gördüm hiç bırakmaya niyetim yok rutin sabhları yüzümü temizleyim tonikliyorum ve leke kremini sürüyorum yarım saat sonrada güneş kremini çok memnun kaldım