5 günlüğüz ama silikon uçla zor bela emmeye çalışıyor çok cebelleşiyor alırken 15 dakika feryat figan ağlamayla tutabiliyor silikonu bile.Sonra da biraz emip uykuya dalıyor yorulduğu İçin.Bazen de mama da veriyoruz doysun diye ama yine de ağlıyor .Gazı var diyoruz mesela az önce emzirdim pırt yaptı ama yine de uyumaya gelince ağladı uyumadı.Bir de etinden et koparır gibi ağlıyor.:(( napcağımı şaşırdım